Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Rzucona na głęboką wodę

Sama chyba bym się nie rzuciła na tę głęboką wodę zwaną tildowym aniołem :),
ale zostałam poproszona o uszycie Tildy do pokoju małej dziewczynki i postanowiłam spróbować.
Wiedziałam, że jej uszycie to dużo roboty, ale dopiero w trakcie pracy okazało się ile czasu poświęcić trzeba na te wszystkie drobiazgi jak włosy, koroneczki, buciki.
Efekty można zobaczyć poniżej.







Jeśli komuś spodobała się ta lala to już dziś zapraszam na candy, które ogłoszone zostanie juz w kolejnym poście, a w nim do wygrania podobna lala.
Na razie wygląda tak



ale już niebawem będzie się prezentować o wiele lepiej ( mam nadzieję ) :P

Buziaki przesyłam i lecę pozerkać do Was bo przez te ostatnie słoneczne dni, straszne mam zaległości

Agata

55 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła Ci ta laleczka !!!!
    Taka kolorowa ! Super !

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe witaj w gronie tildomaniaczek Agatko :)))
    Pięknie wykonałaś ta lalunie :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. WIEDZIAŁAM, po prostu wiedziałam, że uszyjesz cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Motylkowa - Bardzo Ci Aniu dziękuję :)

    Magnolia (Edith) - Dzięki Edytko za miłe słowa.

    Ewa Oj tam, oj tam :P Dzięki Ewciu :) Czasem inni wierzą w Nas bardziej niż my sami, fajnie mieć takich ludzi wokół siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudną anielinkę uszyłaś, gratuluję!!! A po tą drugą na pewno się zgłoszę. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!
    Mnie też trudno zabrać sie za uszycie czegoś tildowego;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Sama kiedyś chciałabym taką uszyć, ale u mnie z szyciem raczej kiepsko, więc narazie tylko oko nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna lala ;D druga też się ciekawie zapowiada xD
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Laleczka jest śliczniutka !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna pani wiosna Ci wyszła :)

    pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysły !
    próbowałam kiedys z filcem ale nie mam do tego reki :(

    zapraszam do mnie! http://foodandjewellery.blogspot.com/ :* :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się nadziwić jak można uszyć coś tak precyzyjnego, ale widać można! Co nie znaczy, że każdy może zrobić to z sukcesem! Ty zrobiłaś to genialnie!
    Pozdrawiam. - D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agata i dobrze ze wskoczylas do tej wody:) Tilda wyszla swietnie, az trudno uwierzyc ze to pierwszy raz. Ja kiedys tez uszylam jedna i zgadzam sie z Toba to naprawde duzo roboty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszła super:) a na candy od razu się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ma urocze klapeczki. Nie, no bomba, nigdy się tego nie nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszła :D Na candy czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Już czekam na drugą.Pierwsza wyszła ślicznie. I ta łączka na sukience.Super. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę jaka cudna lala, fajna ta sukieneczka :)) Czekam niecierpliwie na candy :)) Chciałam jeszcze dodać, że ten bujak jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna lala. Skoczyłaś na głęboką wodę i super wyszło:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam, że sobie świetnie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj, jaka głęboka woda - cudnie Ci wyszła masz to we krwi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy wierzyli w Ciebie chyba bardziej niż Ty sama :) A wyszło znakomicie, wiadomo było, że zrobisz wszystko, by prezentowała się cudnie. Gratuluję, może i mi się kiedyś uda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza lala wyszła wspaniale. Gratuluję. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  24. Lala wyszła pięknie, a uszycie takiej to trudna sztuka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna wyszła :) istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lala cudna! :) a ta, którą robisz teraz to taka lala w stroju do ćwiczeń :D - tak pomyślałam na początku ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycona jestem Twoją twórczością. Robisz absolutnie pięęęękne rzeczy :DD Od razu dodałam Cie do obserwowanych :) zapraszam też do siebie, jeśli masz ochotę: http://manufaktura-mms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O matulu! PRZE-CU-DOW-NA!!! :):) Naprawdę rewelacyjna!
    Dziewczynka, która ją otrzyma na pewno będzie zachwycona :)

    A ja zapraszam Cię na filmowe candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjna :) do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. joanna:) Dziękuję Joasiu :) i serdecznie zapraszam do udzialu w candy, które już niebawem :)

    barbaratoja - Dziekuję Basiu :*

    edytta-p - Edytko w zasadzie to nic trudnego, trzeba tylko poświęcić sporo czasu i mieć dużo cierpliwości :)

    J. Dziękuję bardzo za miłe słowa

    AnioleQ7- dziękuję bardzo :)

    ellie7 - faktycznie kolory takie wiosenne :)Jak widać po moich wytworach mam do nich słabość :)

    sabcia :) Dziękuję Ci bardzo :) Na pewno zajrzę do Ciebie, pozdrawiam

    pracownia garderoba - bo się zacznę rumienić :) Do genialności to jeszcze wiele jej brakuje :P, ale staram się jak mogę. Dziękuję za tak miłe słowa :*

    Atena - Atenko bardzo Ci dziękuję. Faktycznie roboty jest sporo, ale to bardzo satysfakcjonująca praca :)

    karola- Dzięki :) I zapraszam na candy oczywiście.

    Anuszka - Anuszko to nic trudnego trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość :)

    Karolina- Dziękuję Karolinko,

    iwiart- ja też czekam bo jeszcze nie wiem co z niej wyjdzie jak skończę :)Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

    marzycielka- dziękuję :) A bujaczek zakupiłam w ostatnią niedzielę na targu staroci w Mikołowie :)

    IVONNA- Dziękuję :)

    kasica53 -Dzięki kochana za wsparcie :)

    agulla - no troszkę ta woda była dla mnie głeboka :) Dziękuję za komplementy,

    Karina - ja tam z natury niestety jestem mało wierząca we własne siły, dobrze że inni wierzą i wspierają :) Dzięki za miłe słowa :*

    Jola - Jolu serdecznei dziękuję i pozdrawiam

    Mira- Dziękuję!

    Alexandra - Dziękuję bardzo

    Wiola- dzięki Wiolu :)

    alucha - hehehe faktycznie taka goła wygląda jakby szła na fitness :)
    Zobaczymy co z tego wyniknie :)

    mms- Kochana strasznie mi miło :) Cieszę się, że znalazłaś u mnie coś co Ci się spodobało :) I ja Ciebie na pewno w najbliższym czasie odwiedzę :) Pozdrawiam

    Wilk w owczej skórze- DZIĘ-KU-JĘ :)a na candy na pewno wpadnę :)

    magda k.- Magduś wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Agatko Twoja tilda to jedna z piękniejszych jakie widziałam:)No i te cudne kucyki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agaciu, jest REWELACYJNA :) Aż buzia sama się cieszy...prześliczna - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna wiosenna panna Ci wyszła. :) Śmiało szyj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała Lala! kiedy patrzę na takie piękne wcielenia tildy, sama mam ochotę na jedną :D szybko przeganiam tę myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja, jakie laski!!! cudne lale

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczna! Ja za tildy się nawet nie zabieram, za dużo drobnego szycia a to mi nie idzie póki co...
    A na Candy już czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulujemy, bo efekt znakomity! Liczymy na więcej:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Łoooo! kto by nie chciał takiej lali. Czekami niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super to wyszło. Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka modnisia :)) Wierzę, że wymagała dużo, dużo pracy, ale ten efekt.... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam Twój pęd do nowych rzeczy!Lala cudna i taka dopracowana,jakbyś to całe życie robiła.Z niecierpliwością czekam na candy i na to w co się ubierze ta dama na fotelu.
    Dzięki za odwiedzinki u mnie i oczywiście obserwuję taki ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja tam Agatko zawsze w Ciebie wierzyłam i wiedziałam, że jak się za to zabierzesz, to stworzysz istne cuda!
    Anielica jest świetna i pięknie dopracowana :-)
    A swoją drogą pomyśl - skoro tak Ci wyszła pierwsza, to jakie będą następne?
    Pozdrawiam serdecznie i wielkie dzięki, że do mnie zaglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna jest:)
    i te wszystkie dodatki:) cudniaste:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest piękna! zauroczyła mnie i sama chciałabym taką mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna, materiał na sukienkę cudny :) Bardzo mi się podoba a lala nie dokończona jak śmiesznie wygląda ;) Miłego dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  47. Od zawsze bylam pod wrazeniem Twoich umiejetnosci, a kazda nowosc to wrazenie podsyca. I ta dbalosc o detale!

    Dziekuje za mily komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Agata dziękujemy za wizytę. Kocham Tilda też. To jest piękne jak swoim blogu.pozdrowienia Mam nadzieję, że rozumiesz Nie wiem Polskiej, użyłem translatora.

    Lourdes

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień dobry
    z jakiego materiału wykonane jest ciało tej laleczki jak się nazywa ewentualnie gdzie taki można nabyć, z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń