Obserwatorzy

czwartek, 21 kwietnia 2011

Kurki wielkanocne i postanowienie

Znowu chciałam zacząć post od słów typu” może nie są idealne, może krzywo zszyte”, ale ugryzłam się w język.

Ileż możecie tego słuchać!

Od dziś się poprawię. Przecież jak coś będzie krzywe to same zobaczycie :)

Zaczynam więc od nowa!

Kochane,

przedstawiam Wam ostanie chyba w tym roku wielkanocne (s)tworki.

Nowa rasa kurek powstała.

Stadko na dzień dzisiejszy liczy sztuk 5, ale do Świąt kto wie.



Wypełnione ryżem, więc tyłeczki mają całkiem ciężkie i takie właśnie najbardziej mi się podobają.

Jeśli ktoś lubi chudy drób to może wypełnić je tradycyjnym, lżejszym wypychaczem.

Kurki ozdabiać będą nasz domowy Świąteczny stół, ale jak już sprawdziłam wspaniale nadają się też jako igielniki czy przyciski do papieru, a niejedno zastosowanie pewno jeszcze odnajdę :)

Dziewczynom z Magicznej Fabryki dziękuję za cenne wskazówki :) Przydały się bardzo przy szyciu.

Z okazji chyba ostatniego wpisu przed Świętami Wielkiej Nocy chciałam Wam życzyć:

Smacznego jajka, mokrego dyngusa ( jeśli ktoś lubi) bo ja za wodą to nie bardzo :P

zdrowia, wyciszenia, uśmiechu, relaksu,mnóstwo czasu spędzonego z najbliższymi.

Wypocznijcie, a po świętach widzimy się uśmiechnięte, zrelaksowane z głowami pełnymi nowych pomysłów :)

Tego sobie i Wam życzę

Agata :*

21 komentarzy:

  1. zainspirowana - :) no to do maszyny, jeszcze zdążysz :)
    Chętnie sprezentuję Ci taką przy najbliższej kawie, ale to już po Świętach, będzie na next sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu muszę napisać, że kurki są rewelacyjne!!!! Tobie Agatko też życzę rodzinnych świąt, i zajączka bogatego :))) u nas jest taka tradycja, że zajączek zostawia prezenty pod choinką na podwórku (dodam że mieszkamy w domku) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodziny :)) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakie piękne! Idealne! I te fantastyczne kolorki! Zdolniacha z Ciebie:) Wszystkiego dobrego na Święta, radości, uśmiechu i optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki- PRZEPIEKNE!!!!!!!!!!!Agatko z okazji swiat zycze wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kuraki! Bardzo wiosenne, aż się człowiek na ich widok uśmiecha:) A jako że są wypełnione ryżem, mogą służyć także jako ocieplacze, gdy pogoda nie dopisze ;)
    Wesołych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego Alleluja i masz rację, nie ma co narzekać, tylko zwyczajnie te stworki kochać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurki prześliczne. Agatko, życzę Pięknych Cieplutkich Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurki wygladają super! Gratulacje:) Wesołych i pogodnych Świąt w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi Cię poznać, dziękuję za odwiedzinki na moim blogu:-) Kurki śliczne- bardzo mi się podobają, szkoda że tak późno tutaj wpadłam, bo pewnie zamówiłabym u Ciebie na Święta;-) Pozwolisz, że rozejrzę się tutaj troszkę, bo ciekawie jest u Ciebie. Ze świątecznymi pozdrowieniami
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie za życzenia i również życzę Ci Wspaniałych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kury :) Dobrze że bez samokrytyki, bo niczego im nie brakuje! :))
    Zainspirowana stworze podobną ale poświateczną :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetyczne kolorki, naprawdę świetne te kurki, podoba mi się też Twoje postanowienie ! Wesołych Świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołego Alleluja kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i kolorowe. :)
    RADOSNYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Tobie Wesołych Świąt
    pozdrawiam - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te kuraki! Juz na te Swieta za pozno, ale juz sobie zapisalam ze musze takie sprobowac! Normalnie odlotowe sa!

    Zdrowych, pogodnych i radosnych Swiat zycze:) Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt :) wszystkiego pysznego, spokoju świętego i pięknego czasu rodzinnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj są jak żywe:)
    śliczne -
    i dodałam sobie Ciebie do mojej listy blogów czytanych, bo bardzo mi się tutaj podoba:)
    będę zaglądała regularnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kurki!:)
    Wyleciała dziś paczuszka do Ciebie, mam nadzieję że chociaż troszke się spodoba?:)
    Daj znać jak dojdzie;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  20. he, he - z krzywulcami to naprawdę tak jest, że tylko wykonawca to widzi ;) moje dzieci mają na to jedno tylko stwierdzenie - "mamo, przecież to jest hand made!"; właśnie - to sobie powtarzam i tego się trzymam; a Twoje zające i kurki są idealne

    OdpowiedzUsuń