Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Błękity, fiolety w jesiennym wydaniu



Dzisiaj przedstawiam komplecik filcowy w kolorze błękitnym oraz naszyjnik we fioletach. Całość wykonana dla mistrzyni fotografii dziecięcej- Asi
Asia dostała już przesyłkę więc mogę dziś publicznie pokazać co dla niej przygotowałam.

Bransoletka


Winogronkowa zawieszka


Kolczyki razem z zawieszką


oraz naszyjnik w odcieniach fioletu i zgaszonego różu





Przypominam także o ciągle trwającym moim candy. Do wygrania skarpetka mikołajowa- zapraszam.
Dziękuje przy okazji wszystkim zaglądającym i komentującym.
Witam też nowych obserwatorów- proszę się rozgościć.

Buziaki
Agata

30 komentarzy:

  1. Agatko, ten odcień niebieskiego jest niesamowity (!), a te gronka są urocze.
    Fiolet z różem też fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliiiczne! Winogronka są przecudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego!!! Wszystkie elementy są cudne, ale fiolety zapierają mi dech w piersiach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie winogronka widzę chyba pierwszy raz, strasznie fajny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, winogronka są cudne!!!!!! Zakochałam się w nich już je widzę w kolorze czerwonym :)))) Boskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności !!! a ten zestaw fioletowo - różowy podbił moje serducho:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa - Ewciu, Asia właśnie wypatrzyła ten niebieski we wcześniejszych moich wyrobów i też się zakochała :) Buziaki i pozdrawiam

    Joasiunia:) - Dziekuję Ci bardzo!


    Wilktoriaa - Bardzo Ci dziękuje za tyle komplementów :)

    J. Dziekuję

    kasiamanufacture - Bardzo dziękuję

    agulla - No jest przy nich duzo roboty :) Zawsze łatwiej zrobić z jednej kulki ;P Dziękuję za komplementy.

    marzycielka - W czerwonym chyba jeszcze nie robiłam, ale nic straconego :) Dzięki!!!

    brydzia - Bardzo się cieszę, że się podobaja :) dzięki kochana za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta bransoletka z filcu, niestety nie umiem filcować, może kiedyś się nauczę...może...na razie mogę tylko podziwiać i marzyć o takich ślicznościach...no ale cóż pomarzę:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez te niebieskości i fiolety znów mi się zachciało filcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Winogronka do schrupania, piekne te fioletowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz te kuleczki sa idealne. Podoba mi sie zgaszony roz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie dziękuję za przesyłeczkę :) Cudności! I niebieskości i fiolety. UROCZE. I idealnie pasują do tego co chciałam :) :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to musisz mieć anielską cierpliwość do tych kuleczek - troszkę próbowałam i nieco mnie szlagsen trafen ;) Grona są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieski komplecik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski zaskakuje, prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Mięciutkie, delikatne, do noszenia i podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Te niebieskości - do zakochania się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko-perfekcyjne kuleczki:)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. urzekł mnie szczegolnie ten fioletowo-rozowy:)pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W fioletowym naszyjniku zakochałam się od pierwszego wejrzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik fioletowo... piękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. TEN FIOLETOWY....CUDNYYYYYYYY:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. zatęskniłam za filcem... :D
    chyba muszę do tego wrócić...
    i na blogi wrócić ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie fajne te winogronka, takie inne od zwyczajnych kulek, bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo, fajny niebieski wisior...ek :) Tez pracuję z filcem, może sobie coś podobnego wykonam.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://karina-talulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne bizu ja spróbowałam tylko raz jakieś kolczyki mi tam wyszły tylko się trochę rozpadają, no ale za to twoje są perfekcyjne zrobione świetna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń