Obserwatorzy

czwartek, 17 lutego 2011

Wiosenne, filcowe candy ogłaszam :)

Wiosnę przywołuję czyli małe filcowe candy!!

Już dawno obiecywałam, zapraszałam.
No i nadeszła ta chwila!!!
Wiosenne candy uważam za otwarte.

Tym razem postanowiłam podzielić się z Wami nie moimi filcowymi tworami, ale czymś co pozwoli Wam wyczarować swoje własne kolczyki, korale, filcowe ludki czy co tam będziecie miały ochotę stworzyć.

A żeby ufilcować coś na sucho ( czyli moją ulubioną metodą) potrzebne Wam będą:

- wełna czesankowa naturalna
- kilka próbek kolorowej wełny czesankowej

- igła do filcowania na sucho- gruba - firmy clover
-igła do filcowania na sucho - cienka- firmy clover

Poza tym przygotowałam dla Was szary gruby filc do szycia oraz garść przydasiów widocznych na zdjęciu: koraliki, guziki, tasiemki, sznurek lniany, nożyczki ozdobne itp

Skrzyneczka widoczna na zdjęciu nie wchodzi w skład zestawu ( tylko ze względu na to, że to zwyczajna skrzynka po owocach :P ) Gdyby jednak ktoś miał na nią ochotę chętnie podeślę z całą resztą.

Zasady candy tradycyjne:

- informacja o candy z aktywnym linkiem na swoim blogu
- komentarz pod tym postem
- dodanie mojego bloga do obserwowanych nie jest wymagane, ale oczywiście mile widziane :)
- osoby anonimowe proszę o zarejestrowanie się na bloggerze ( to dosłownie minutka) - lubię wiedzieć kto do mnie zagląda


zapisy do dnia 20 marzec 2011

losowanie pierwszego dnia wiosny, a więc 21 marca 2011 w godzinach wieczornych

Zapraszam jeśli macie ochotę przygarnąć trochę słodkości.

( z powodu awarii bloggera zdjęcia niewidoczne)

179 komentarzy:

  1. czy pierwszy wpis będzie szczęśliwy...?

    a obiecasz, że jak wygram spotkamy się twarzą w twarz... na kawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Chętnie je przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowana- Nawet jak nie wygrasz to jestem chętna :) Ja tam do kawy nie potrzebuje specjalnych okazji, każda jest dobra:) Szczególnie gdy towarzystwo miłe :)
    Już dawno myślałam, że trzeba by jakąś blogową kawkę na śląsku/zagłębiu urządzić :) To co jakieś zapisy ogłosimy?? :P
    Pozdrawiam ciepło
    Agata

    PS. losowanie będzie tradycyjne, więc myślę, że każdy ma równe szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne ze mam ochotę na takie słodkości! Szczególnie, że zaczynam przygodę z filcowaniem i parę takich przydasiów chętnie bym przygarneła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe Candy,ależ bym chciała mieć to wszystko u siebie! Właśnie mam zamiar zacząć filcować i byłoby idealnie wygrać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuje sie na te piekne cukierasy ,filc to moje ostatnie hobby http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez jestem chetna na takie cukierasy:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień Dobry

    Ale cudowności i mój e-mail tutaj zagości.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że mamy ochotę przygarnąć takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz, oj kusisz! Ustawiam się w ogonku, chętnie popróbowałabym czegoś nowego;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie skarby, zal rezygnować. Czekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej okazji nie mogę przegapić :) Zapisuję się do zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna mysle o nauce filcowania wiec taki prezent bardzo by mi sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, marzenie!! Marzenie!!! Zapisuję sie szybciutko! Cudowności do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkości rewelacyjne- z miłą chęcią się zapisuje:) Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko! wpisuję się z przyjemnością, może będę miała okazję spróbować czegoś nowego:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tylko że candy super!! Oczywiście że się zgłaszam :)http://inezart-ag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez chwili zastanowienia wskakuję do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja z chęcią się tu ustawię, bo od pewnego czasu mam ochotę na spróbowanie swych sił w filcowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koraliki, to ja bardzo chętnie przygarnę :)
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Może szczęście mi dopisze! A taką mam ochotę rozpocząć naukę filcowania...Już nie pierwsza w kolejce ale zawsze chętna na cudowne przydasie.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się ustawiam w kolejkę, wełenki nigdy za wiele! ;) zapraszam też do mnie, już jutro candy u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam wielką ochotę na tak cudne candy.A przy okazji odkryłam nowego dla mnie bloga. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne candy! Zapisuję się z drżeniem serca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Filcowanie mnie pociąga, a tu taki fajny zestaw na początek:)
    zapisuję się z nadzieją na wygraną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja mam nadzieję na wygraną ;) Wspaniałe słodkości :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi Agata...

    Nice collection, nice creation.. you are very talented. Thank You for sweet comment and playing for my Candy... Hope you win, Agata

    Good Luck

    Rina Damay

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj,
    i ja chętnie przygarnę :)
    Cudowności w tej skrzynce widzę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. filc mnie kusi od dawna... tylko czasu brak , ale gdybym tak na początek miała te przydasie.... to pewnie bym zaczęła coś robić !! Zapisuję się oczywiście na candy!
    Miło tu u Ciebie
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  31. w kolejeczce się ustawiam :)
    szczęściu trzeba ciut pomóc :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również ustawiam się w kolejce;)

    Pozdrawiam,
    karolka_mikulka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne candy, w szczególności dla nowicjusza takiego jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie zasmakowaliśmy z moimi Synkami filcowania i jesteśmy zachwyceni. Szczególnie chłopcy a pierwsze ich próby są piękne :). Chętnie więc ustawię się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojjj,uwielbiam filcować, to bardzo wciąga prawda?
    Prześliczne słodkości przygotowałaś na Dzień Wiosny!:))
    Zapisuję się zatem a i zapraszam do siebie na Candy:)
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniałe candy - dopisuję sie oczywiście :-)
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja też się zgłoszę, taki kuszący zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się z ogromną chęcią - koleżanka była niedawno na kursie filcu to może mnie poduczy:) pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  39. Mh... candy spełniło swoja role, bo dzięki niemu tu trafiłam. I bardzo sie cieszę, bo uwielbiam filcowa biżu. Także bez zastanawiania staje w kolejce po...szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ojej, jakie cuda!!! jak tu nie postać w kolejce, jak oferta taka kusząca. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. my też chcemy spróbować...:)
    Pozdrawiamy
    NKŚ

    OdpowiedzUsuń
  42. moze jeszcze zdaze sie zapisac:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również z chęcią się zapiszę :) Podoba mi się twój blog więc także dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ponoć wszystkiego w życiu trzeba spróbować a skoro do tej pory z filcem nie miałam do czynienia zatem ustawię się po te cukiereczki:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny blog, piękne candy. Pokochał filc. Może do mnie uśmiechnie się szczęście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Я бы хотела принять участие!!! =)
    http://hope-toys.blogspot.com/ – ссылка на левой панельке
    Я из России =) Меня зовут Надежда
    (мой e-mail: nlo_puh@rambler.ru or savran-nadezhda@yandex.ru)

    I`d like to take part!!! =)
    http://hope-toys.blogspot.com/ – the link is on the left panel
    I`m from Russia =) My name is Hope
    (my e-mail: nlo_puh@rambler.ru or savran-nadezhda@yandex.ru)

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłabym szczęśliwa, gdyby udało mi się wygrać!

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Co to doskonały i bardzo mile widziane kochanie!
    Jesteśmy zadowoleni z udziału!
    http://ya-belyova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja na wiosenne candy jak na lato, zwłaszcza że korci mnie spróbowanie tej techniki, bardzo by się przydał taki startowy pakiecik...

    OdpowiedzUsuń
  50. super candy! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. chętnie popróbuję filcowania na sucho:)więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne prace tworzysz:)
    Candy niesamowite. Cudeńka filcowe, że hoho

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo praktyczne candy! Może wiosna tez się skusi i szybciej do nas przyjdzie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja! I ja! Zapisuję się. Liczę na odrobinkę szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja staję w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja chcę, ja chcę - nie, nie malowane owce, tylko twoje cukiereczki!!!! Zapraszam też na moje candy na www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja, i ja... Miło byłoby przygarnąć te cudowności...
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję w kolejce i liczę, że się poszczęści :) Pozdrawiam!

    http://www.asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Grzechem jest się nie zapisać. Ochoczo i grzecznie ustawiam sie w kolejeczkę i z niecierpliwością na wynik. ;)

    Zapraszam również do zabawy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczywiście, że się zapisuję:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zestaw - marzenie, zapisuję się.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mogę tego przegapić, zapisuję się :-)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj, jakie piękne kolory.Na pewno przywołają wiosnę:)
    Zapisuję się koniecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. ja też bardzo, bardzo chcę!!!! Pozdrawiam serdecznie tymczasem!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również się zapisuję po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja i ja tez chetnie sie zapisze na te cudownosci :), Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ...stanę cichutko w kolejeczce... Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  68. Od dawna mam zamiar nauczyć się filcowania i na zamiarach poprzestaję. Może tym razem się zmobilizuję. Zgłaszam się i zapraszam na candy do siebie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mniam mniam....
    ja też się zgłaszam, już dodaje Waszego linka do mojego blogusia. Pozdrawiam :-D. http://filcozercy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja z chęcią stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja bardzo chętnie spróbuję swojego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  72. To ja też się dołączę :)
    martynahen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. ja również się dołączam
    ada.legon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. oczywiście że mam ochotę na słodkości - szczególnie filcowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. oj ja tez sie piszę!!!
    Agatko dawno mnie na blogach nie było i bym takie cudne Twoje candy przegapiła!!!
    Pyszności, słodkości ... :)))
    Od miesięcy planuję zakup wełny czesankowej i cos sie zabrac za to nie mogę ... a tu proszę :)))
    Cudnie to wymyśliłaś - full zestaw dla początkujących :)))
    Pozdrawiam serdecznie ... wiosennie ... słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Filcowania na sucho jeszcze nie próbowałam, więc na słodkości się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  77. Jak to jest, że mnie jeszcze tu nie było;)
    No już dotarłam i grzecznie się ustawiam w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. wonderful materials, I'll play :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Grzecznie staję na końcu tego filcowego ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo lubię swoją propozycję!
    Piękne rzeczy robisz.
    Dodaj mnie do pretendentów do wygrania.
    http://intheorderofthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne rzeczy tworzysz i candy kuszące. Chętnie sie ustawie w kolejeczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  82. może to wygrane candy da mi jakiś motorek do stworzenia nowych rzeczy, więc zgłaszam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Trafiłam tu przypadkiem, przez blog Zainspirowanej i zostanę troszkę dłużej :-)
    Candy cudowne i liczę na łut szczęścia.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne candy! Staję w ogonku :)

    PS. U mnie też małe rozdawnictwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się zapisuję na takie wspaniałości:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Na candy u Ciebie zapisuje sie zawsze bardzo chernie, jak cala reszta 90 innych Polek ;)Swoja droga bardzo ladne Ci te torby zakupowe wyszly. W sklepie przedaja tylko takie szare smutasy, a tu prosze mozna inaczej!Gratuluje
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Opieram się temu filcowaniu nie wiem czemu, bo kocham filcaki. Chyba po prostu czasu brak i boję się, że dam się wchłonąć. Ale zobaczę. Jak wygram Twoje candy, to znaczy, że fatum nade mną ciąży i nie ma co spierać się z losem, jak nie, to się jeszcze trochę poopieram pokusie. Zapraszam na moje candy http://dysiaczek.blogspot.com/2011/02/nowe-candyyyy-oraz-o-piasku-i.html

    OdpowiedzUsuń
  88. zawsze chciałam nauczyć się filcowania

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowne candy:) chetnie wezme w nim udzial:D

    OdpowiedzUsuń
  90. Bez dwóch zdań się piszę z wielką przyjemnością! :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow! Takie cukierasy, że hoho ;)
    Ustawiam się i trzymam kciuki :)
    Buziak M.

    OdpowiedzUsuń
  92. ale piękny zestaw :)
    akurat dla początkującej :)

    OdpowiedzUsuń
  93. ale cuda! Chętnie zaczęłabym przygodę z filcowaniem!!! trzymam mocno kciuki, aby się do mnie szczęście uśmiechnęło.. to naprawdę przydasiowe candy!
    zapraszam także na candy do mnie :)

    anmiodzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. to i ja spróbuję :)
    pozdrawiam serdecznie
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Szczęścia w losowaniach nie mam, ale że zaglądam, podglądam i podziwiam filcowe twory to i ja nieśmiało się zapisuję :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  96. i ja się pirze na te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  97. O rety! Pewnie że chcę te cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja się ustawiam w kolejce po skarby.
    Linka umieszczam i zapraszam do siebie:
    http://pomiedzy-szydelkiem-a.blog.onet.pl/

    pozdrawiam serdecznie
    Walkiria

    OdpowiedzUsuń
  99. Może i mi się poszczęści i zacznę swoją przygodę z filcowaniem? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ej, no! I ja przegapiłam TAKIE słodkości?!?!
    Naprawiam błąd i los zaklinam:)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. jeny ale cudeńka!!! jestem gotowa do nauki tej fantastycznej techniki - ustawiam się w kolejce, bo takiej okazji przegapić nie można - jestem zachwycona
    info na blogu juz jest :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. ja też ja też ja też
    już tupię nóżkami za tymi słodkościami...
    w końcu bym się odważyła cos sfilcować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudne Candy w sam raz dla kogoś kto zaczynać będzie niebawem zabawę z filcowaniem (to ja oczywiście) :) zapisuje się i niecierpliwie czekam na 21go... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  105. Muszę, muszę wygrać! ;-)) Nie dawno nauczyłam się filcować, Nie mam jeszcze własnej wełenki. Candy spada mi z nieba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudna rozdawajka:)Zapisuję się i czekam na szczęśliwy traf.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Aż ślinka cieknie ! Zdecydowanie łaknę tego cukiereczka. Co prawda sporo tu luda ale co tam ostatni będą pierwszymi :)
    braq25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. jak stanę w takiej kolejce to nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse, ale ponieważ ostatnio mam faze na filcowanie więc stanę, a co , może się uda:)
    Pozdrawiam ciepło
    Mada:)

    OdpowiedzUsuń
  109. tygryskaizka6 marca 2011 18:11

    Od dawna marzy mi się spróbowanie filcowana .... może teraz nadszedł ten czas ? losie daj mi szansę

    pozdrawiam
    izabell-m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja chcę, ja... chcę pofilcować :DDDD
    info wkleję na wspólnym rękodzielniczym blogu:
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/candy-moonatowe.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. muy lindo candy quiero participar

    OdpowiedzUsuń
  112. Od jakiegoś czasu marzy mi się filcowanie... Niestety, przy dwóch hobby (decu i kartki), na trzecie już kasy brak...
    Ustawiam się do kolejki, z wielką nadzieją, że szczęście się do mnie uśmiechnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Może najwyższa pora spróbować filcowania :).

    I ja się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  114. Zawsze chciałam spróbować filcowania, może akurat będzię okazja:) Staję i czekam na losowanie.
    zapraszam tez do siebie na candy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. chetnie przygarne te skarbenki:-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja plotę koszyki z papierowej wikliny, przymierzam się do tildowych stworów, o biżuterii filcowej myślałam, ale chyba się nie odważę robić.
    Wspaniałe Candy, może szczęście się do mnie uśmiechnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  117. same cuda! oczywiście dołączam do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Alez tłumy! Nic to! też spróbuję szczęścia :-)
    Info na blogu już jest.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ile wspaniałości. Chętnie przygarnę i wyczaruje coś z tego filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Właśnie zaczynam z filcem, udało mi się ostatnio nawet zrobić kulkę :) więc trochę czesanki się jak najbardziej przyda! ;D Także również staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ach, zestaw idealny dla mnie :-) Może się uda?
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Ojej na jakiego fajnego bloga trafiłam :-) - piękne rzeczy tworzysz!
    A tu takie smakołyki w dodatku - ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  123. Będzie wełenka, to i filcowania popróbuję;-)
    Zatem się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  124. Jej, jakież cudowności! Ja również stanę w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  125. Chciałabym ale się boję spróbować filcowania. Moze taka wygrana byłaby zachętą, bo piekne są wytwory z tej techniki czarów-marów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  126. super candy. nigdy nie filcowalam na sucho wiec z checia bym sprobowala. :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Śliczności, co prawda nie stosowałam jeszcze tej metody w swoich tworach, ale zawsze można spróbować
    Pozdrawiam
    http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. i ja się zapisuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Co za tłum, ale mam ochotę na coś nowego, więc może poszczęści mi się
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. zachwycająca kolejka do zachwycającego candy! wystawię swoje szczęście na próbę i ustawię się w tym ogonie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapisuję się na te cudeńka! A ile możliwości dadzą :D.

    OdpowiedzUsuń
  132. Ustawiam się w długą kolejkę i poczekam cierpliwie na losowanie.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. WITAJ!
    USTAWIAM SIĘ W DŁUGAŚNEJ STRASZNIE KOLEJECZCE...KOŁO FORTUNY MOZE SIĘ ZATRZYMA WŁAŚNIE NA MNIE???..KTO WIE?...P0OZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  134. Chętnie przygarnę te cudeńka i coś z nich wyczaruję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. To jeszcze ja szybciutko i pieknie wpisuje sie na cukieraski :)
    Pozdrawiam gorąco Karolina :)
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Zapiszę się i ja (kikona1@gmail.com).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. Przygoda z filcem jest moim marzeniem , ale niestety jeszcze przede mną. I chętnie staję w kolejce po takie cukierasy.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  138. Candy to świetna okazja, żeby się lepiej poznać - dla mnie to już jest wygrana. Inaczej nie trafiłabym chyba tutaj...

    OdpowiedzUsuń
  139. wow, ale cudeńka, szybko staję w kolejce, bo filcowanie to także moja pasja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. na szarym końcu, ale i ja się zgłaszam, link zamieszczam na swoim nowo narodzonym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Jeszcze nigdy nie filcowałam... to byłby cudowny początek nauki :) Zapraszam na moje candy http://mojeperelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. tak dużo osób w tej kolejce, ale i tak muszę spróbować :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  143. kolejka nieziemsko dluuuuuuga, ale sie ustawiam na sam koniec pelna nadziei
    pozdrawiam serdecznie
    mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  144. Która filcująca dziewczyna by nie chciała takich pięknych przydasiów? Razem z elegancką skrzynką :)Spróbuję szczęścia i ja :)
    duszka83@lten.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Zaczynam przygodę z filcem, więc też się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  146. Może nr.155 bedzie dla mnie szczęśliwy??
    Z przyjemnością obejrzałam Twoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja dopiero niedawno zaczęłam przygodę z bloggerem i jeszcze nie za bardzo się orientuję =) ale od dawna chcę się nauczyć filcowania i nie wiem od czego zacząć. Dlatego dopisuję się do tej długaśnej listy i wierzę, że to zmobilizuje mnie do nauczenia się czegoś nowego
    niedobra.ewula[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  148. ...mam ochotę na chwileczkę zapomnienia tworząc małe dzieła z filcowego Candy... :) Jeśli oczywiście uda mi się wygrać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  149. Fantastyczne słodycze, ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Zarejestrowanam:) Specjalnie dla tych słodkości!!! Licząc na szczęście w losowaniu - pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  151. Schodzę na dół, a tu końca nie widać, lubię takie dłuuuugie kolejki, zawsze (dawniej) coś się wystało....a ja mam wielka ochotę na te cudowności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  152. Wonderful candy. Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  153. jakie słodkości , zapisuję się :) ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Zgłaszam się, chociaż dopiero zaczynam zabawę z filcowaniem. Właściwie to się uczę jeszcze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  156. Z filcem to jak na razie nie śmigam, może gdyby udało mi się wygrać to byłaby okazja żaby zacząć...? Brzmi smakowicie! Więc zapisuję się grzecznie i zapraszam do siebie! Pozdrawiam www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Dopiero tu trafiłam, ale zostane na dłużej, jeżeli pozwolisz.
    A na dobry początek zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Dużo nas, dużo nas....ale co tam ustawiam sie i ja po takie cukierasy :)
    http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się i ja :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  160. ja również w kolejce stanę, prześliczne słodkości :) pozdrawiam :) mój mail:kurczaczek77@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Prawie na ostatnią chwilę, ale jestem i ja:-)
    Przynajmniej będę krócej oczekiwać na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  162. Dobra jestem...informacja o candy u mnie na blogu już od miesiąca, aja nie napisałam komentarza...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  163. A ja też chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja tez jeszcze zdążyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  165. ale super,mam nadzieję,że się jeszcze załapię....

    OdpowiedzUsuń
  166. i ja si zapisuję i zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Mam nadzieję, że nie jestem późno? wspaniały kochanie
    http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Takie cudowności to ja również staję dzielnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  169. o ja ile ludzi w kolejce...a w zasadzie czemu się dziwić skoro takie tutaj rozdawnictwo odchodzi. Staje i ja w tej długaśnej kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. No spóżniłam sie buuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  171. Mam nadzieję, że zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń