Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

Wiejskie pysznosci, lniane serduszka z niciakiem w tle

Witajcie !

Dziś przedstawiam lniane serduszka, które powstały jakiś czas temu.
Pierwsza wersja była bez dodatków, ale stwierdziłam, ze ta koronka delikatnie je rozjaśnia. Zostały więc wszystkie "ukoronkowane".






A serducha zostały przedstawione na moim nowym niciaku !!!




Tak, tak

Dostałam niciaka :)

Zrobiony specjalnie dla mnie, na moje walające się po wszystkich kątach mieszkania nici i szpuleczki :P
Teraz wiszą sobie pięknie, każda na swoim miejscu. Prawda, że pięknie wygląda?


Dziękuję Ci bardzooooo :*
Obiecuję już wszystkie niteczki trzymać pod kontrolą :)

Dzisiaj spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka w postaci całego bagażnika wiejskich pyszności.
Świeżutki biały serek, mleczko prosto od krowy, jajeczka, świeże ziemniaczki, cukinie i trochę leśnych pyszności czyli jagody i borówki.

Mniammmm :)

Uciekam przygotować jakieś przysmaki niedzielne z tych pyszności.

Słonecznej niedzieli Wam życzę :*

ps. dziękuję za tak wiele cudnych słów pod króliczkiem tildowym.
Po tylu ciepłych słowach chce się szyć, szyć, szyć, a tu w domu tyle innych rzeczy do zrobienia ;/

18 komentarzy:

  1. Świetne serduszka :D
    Koronka dodaje im uroku :)

    No i ekstra niciak :D
    Ja tez chcę taki... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serducha, że też nie wspomnę o niciaczku :D Jakbym taki miała, to pewnie nie mogłabym oprzeć się pokusie poukładania szpulek kolorystycznie i wciąż bym je przekładała...

    OdpowiedzUsuń
  3. serducha boskie! z koroneczką, ale pewnie i bez byłyby śliczne...
    niciak... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny niciak i jak kolorowo na nim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niciak wspaniała rzecz, dzięki mężowi także mam to niezbędne urządzenie :) W trakcie szycia zawsze mam chaos dookoła siebie więc dzięki niemu choć wśród nici jest jako taki ład ;) Serdusia przeurocze, a świeżynek wiejskich zazdroszczę przeogromnie-mniam! Buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,

    the hearts looks so beautiful :)

    Bye
    Konfetti

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuuuuuuuper niciaczek, a serduszka boskie, koronka dodała im wiele uroku :)) Pyszności "wiejskie" mam na co dzień, cudne są takie smaki, prawda? ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. serduszka złapały mnie za serduszko!!!..świetny pomysł taki niciak...oj komuś dopiekły te walające się niteczki..hihihi-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No serducha piekne! Ale tego bagaznika wiejskich i lesnych pysznosci to zazdroszcze niesamowicie! Ojj wiele bym dala za swiezy bialy serek! Ja tu na obczyznie takich rzeczy niestety nie posiadam :( Obiecaj ze wykorzystasz wszystko co do ostatniego "ziarenka" a przy swiezej buleczce ze serkiem pomyslisz o mnie ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka urocze, a niciaka zazdroszczę, bardzo fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszka śliczne,nitecznika zazdroszczę,ale tych przysmaków nie przeżyję.
    Całuski i zaproszenie do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm narobilas smaka na takie rarytasy... Na pocieszenie mam pomidory prosto z farmy. Wczoraj szwagier nam troszke podarowal:)
    Serduszka prezentuja sie przepieknie, a ja serdecznie zapraszam po odbior wyroznienia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie im z tą koronką! Niciak bardzo praktyczny, a do tego super wygląda... Pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała taki niciak! Muszę pokazać mężowi, może będzie umiał zrobić mi taki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Asik - No to uśmiechnij się ładnie do męża, pewno potrafi wyczarować coś takiego :)

    Musta - ja też przekładam i przekładam :)
    zainspirowana - dziękuję Ci :*

    morena - jeszcze nie tak kolorowo jakbym chciała, dopiero tworzę moją kolekcję nici :)

    darsi - Co byśmy zrobiły bez tych naszych połówek :) Buziaki :*

    Konfetti- Thank You :*

    Annasza-oj cudne, cudne :) Na codzień to mam tylko świeże mleczko, bo ostatnio na osiedlu postawili nam mlekomat :)

    Qra Domowa - Dopiekły, dopiekły. Szczególnie gdy mój K. zamartwiał się o nasze jaszczurki, które wędrując po podłodze zjadają wszystko co kolorowe :P

    amma - Rozdysponowane i zjedzone do ostatniego kęsa :)Pozdrawiam

    edytta-p -Dziękuję

    babcia marynia - Chętnie bym się podzieliła, a z candy oczywiście skorzystam

    alexls -pomidorki z farmy też brzmią doskonale :)

    Małgorzata- dziękuję Ci bardzo :)

    jm - pokaż , pokaż to nic trudnego z tego co widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jej!!! te serduszka pasuja do moich zwierzakow!!! gąski i króliczka ... serduszka i jeden ze slimakow!!! az mi apetytu na zakupy znowu narobilas Agatko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne serduszka, a takiego fantastycznego niciaka to tylko pozazdrościć:))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszka już chwaliłam na wizażu ale jeszcze raz napiszę SĄ CUDNE:) Niciownika zazdroszczę ale i tak nie miałabym go gdzie powiesić:)

    OdpowiedzUsuń