Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Trzy Małe Misie i troszkę filcowo

Dziś przedstawiam zamówienie, które realizowałam długoooo :)
Sylwia się naczekała, ale w końcu się doczekała.
Powstały dla niej ( a właściwie dla Zosi, Antosia i Piotrusia) trzy misie, każdy z metką na której jest imię nowego właściciela.





A dla samej Sylwii kilka par filcowych kolczyków na prostych, srebrnych biglach.





A tutaj jeszcze na dokładkę filcowe korale.
Miały być pomarańczowo-brązowe i w ten oto sposób powstały takie oto, przypominające mi kolorystycznie tygryska z Kubusia Puchatka -korale.



Kochane przede mną ciężkie zadanie :) Poproszona zostałam o uszycie Tildy. Osoba, która ją zamówiła chyba znacznie bardziej wierzy w moje umiejętności szyciowe niż ja sama :)
Postanowiłam spróbować, a co mi tam. Bójcie się więc maniaczki tildowe, lecę zasypać Was pytaniami ;)

A tutaj szablon na Misia gdyby ktoś miał ochotę uszyć podobnego :)Link do schematu tutaj

39 komentarzy:

  1. Cudowne te misie a tidy nie są wcale trudne :) jak potrafisz takie misie to i tilda powstanie bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie te misiaczki =)Bardzo mi się podobają =)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie misiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. misiaki urocze :) i bizuteria tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie leży już wycięty szablon misia :)) Ale tak naprawdę to marzy mi się królik...i też szablon już w przygotowaniu :) Ja za Tildę się jeszcze nie wezmę, ale Tobie na pewno wyjdzie świetna! Już stukam palcami po stole z niecierpliwości, aż ją zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne misiaczki, świetny pomysł z metkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. misiaki prawdziwe słodziaki - te meteczki to jak wisienka na torcie :)
    a z Twoim szyciem tildy jestem zupełnie spokojna - dasz radę, boś zdolna i maszyna Ci nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, piszę do Ciebie bo ciekawa jestem, czy korzystałaś z gotowego wykroju na tego misia z jakiegoś tutoriala i czy można zdobyć taki wykrój?
    Miśki są po prostu boskie i niezwykle zgrabne. Będę bardzo wdzięczna za pomoc w zdobyciu wykroju na takiego miśka.
    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam Kochane dziękuję za słowa uznania :)
    Jeśli chodzi o Tildy to dzięki za słowa wsparcia :) Spróbuję ogarnąć temat i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Karinko misie są bardzo proste do zrobienia wiec szyj śmiało.
    Magdowo - To jest miś chyba tildowy, szablon krąży gdzieś w internecie. Ja mam wydrukowaną wersję, ale gdzieś w laptopie powinnam mieć zapisany szablon w wersji elektronicznej, poszukam i prześlę Ci, albo dołączę do powyższego posta :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam w necie i jakoś nie mogę znaleźć, ciągle trafiam na zupełnie inne kształty, a mnie się marzy właśnie ten. Och, nie masz pojęcia jak byś mi pomogła gdybyś przesłała, bądź wkleiła ten plik:)
      Ściskam Cię mocno.
      Magda

      Usuń
    2. Tak wypatrywałam Twojej odpowiedzi, że nie zauważyłam, że obrazek już jest. Bardzo, bardzo dziękuję :))))

      Usuń
    3. Kochana bardzo się cieszę, że mogłam pomoc :) Koniecznie pochwal się jak już uszyjesz :) pozdrawiam Agata

      Usuń
  10. Misiaczki są słodkie a w szczególności czerwony, kolor korali jest suuuper!!! Czekam na Twoją tildę z pewnością będzie cudna :)) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne misiaczki,bizuteria tez fajowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie slodkie sa te misie, metki z imionami swietny pomysl!
    Trzymam kciuki za tilde:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie te misiaki bardzo! Aż żałuję, że moje chłopaki już wyrosły! Ale może sobie bym takiego uszyła...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie wszystko jest takie perfekcyjne! Misie słodkie, a z tildą na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te miśki. Nam z maszyną jakoś ostatnio nie po drodze, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni. Ja też do Tildy się przymierzam, zaopatrzyłam się już w pierwsze schematy, więc jesteśmy razem :-)
    Na pewno Twoja będzie cudna, bo umiejętności do szycia Kochana to chyba, a raczej NA PEWNO masz!!!
    Pozdrawiam weekendowo i czekam na Twoją Tildę
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne misie, uroku zwłaszcza dodają im kokardki :) Powodzenia z Tildą, na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiaki podbiły moje serce :)i te słodziutkie metki; żeby nie było wątpliwości co do tego kto jest właścicielem którego :)
    kolczyki też superowe i fajne jeszcze jest to że dzielisz się szablonem!!!Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Misie wyglądają cudnie :) słodkie są :) biżuteria jak zawsze piękna

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam Kochane za wszystkie komplementy :)
    jeśli chodzi o schemat to, żaden problem- przecież one i tak krążą w sieci, czasem tylko jest problem namierzyć je wtedy gdy są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie misie, do długiego przytulenia :) Fajny pomysł z metkami. Biżuteria piękna, "tygrysie" kolory wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Misiaki-słodziaki:)Kolczyki super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super misie i fajny pomysł z metkami-imionami! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agatko jakie te misie są słodziutkie i urocze!!! Brawo!!!
    A kolczyki ... marzenie ... nawet kolorystyka taka moja :)))
    Pozdrawiam serdecznie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodkie misiaczki!
    Dziękuję również za schemat, ale z moimi zdolnościomai... a raczej z ich brakiem, to pozostaje mi tylko podziwianie =}

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tych misiakach! Cudne są :))

    Pozdrawiam serdecznie,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja sobie przybiegam co chwilę tutaj je oglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu misie odwiedziłam ... chyba się już z nimi zaprzyjaźniłam hihihi :)))
      Agatko serdecznie Cię pozdrawiam :)))

      Usuń
    2. Edytko bardzo się cieszę, że zaglądasz :) Buziaki przesyłam :*

      Usuń
  27. Misiaki sliczne tak samo jak i kolczyki i korale:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. Misie śliczne, nie wiem jak można takie rzeczy na maszynie wyczarować, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne misie.
    Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy juz szyli takie misiaczki wiec ja tez uszyje :) własnie drukuję szablon :0

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak mnie zauroczyły, że sobie szablon wydrukowałam i uszyłam.
    Oto efekty
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/2012/05/misie.html
    Dziękuję za szablon.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne misie
    biorę się za szycie, bo tu Dzień Pluszowego Misia za 3 dni... mam nadzieję, że zdążę
    :))))))))))))))))))
    dzięki za szablon :D

    OdpowiedzUsuń