Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2011

Mój pierwszy tildowy królik

... a właściwie Pani Królikowa.
Po wielu tygodniach zastanawiania się, kombinowania jak uszyć królika w stylu tilda postanowiłam spróbować.

Myślałam, że to znacznie trudniejsza sprawa, a okazało się, że szyje się je bardzo przyjemnie. Gorzej wyglądała już sprawa ubranek. Dla mnie jakiś koszmar. Ubzdurałam sobie, że ma być w sukience. A że szablonu nigdzie nie znalazłam, ciuszków nigdy żadnych nie szyłam i nie wiedziałam jak się za sukieneczkę zabrać. Tak siedziała sobie goła i wesoła na kanapie dobre dwa tygodnie :)
W końcu pokombinowałam i udało mi się wykombinować wdzianko widoczne na zdjęciach. Dorobiłam jeszcze torebkę i Pani królikowa poleciała zwiedzać ogródek. Tam też odbyla się poniższa sesja fotograficzna. Tutaj też Magdzie i Marcinowi, czyli moim osobistym, prywatnym fotografom po raz kolejny dziękuję za zdjęcia :)











I jak? mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Jeśli ktoś zauważył, że twarzyczka powinna być z drugiej strony głowy to oświadczam, że wiem :P ale jak już przyszyłam nóżki odwrotnie to postanowiłam, że tak właśnie zostanie :)
Taki jej urok, że nosek ma bardziej zadarty niż inne Panie Królikowe.

Pozdrawiam gorąco
Agata

W związku z zainteresowaniem, poniżej wstawiam szablon królika tilda


34 komentarze:

  1. Po prostu nie wierze ze to Twoja pierwsza! Slicznie sie prezentuje z tym zadartym noskiem!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy królik? A wygląda jakbyś szyła takie króliki codziennie! I kieckę ma profesjonalną, i w ogóle sympatycznie mu/jej z pyska patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda - No to bardzo się cieszę. Pozdrawiam gorąco

    alexls - Olu musisz uwierzyć mi na słowo :)Cieszę
    się bardzo, że Pani Królikowa nawet z tym zadartym nosem wzbudza sympatię :)Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    Bellis Pierwszy :) W drugim mam nadzieję już nogi przyszyć w odpowiednia stronę :P
    Kiecka z przodu na jako tako się prezentuje, a tyłów na szczęście na zdjęciach nie widać :P Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wizytę i miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Królikowa panienka wyszła świetnie :) Zupełnie nie wygląda na prekursorkę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna ta pani królikowa i rzeczywiście nie wygląda na twoją pierwszą
    dla mnie jest uroczą
    pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe:) W życiu bym nie zauważyła gdybyś nie napisała. W sumie teraz nawet jak już napisałaś to ciężko dostrzec. Jeśt świetna! Gratuluję serdecznie i czekam na następne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No brawa!!! I to wielkie!!!! Ja ciągle nie mam odwagi się zabrać za tildę:(
    Ja tam nie widzę, że buzia miała być po drugiej stronie:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska jest ta torebusia ;) O wszystkim pomyślałaś i Pani Królikowa świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny! Bardzo się podoba:) Ubranko udało ci się wyjątkowo! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to jest pierwszy, to ja się nisko kłaniam :D
    Śliczny wyszedł w tej sukience i z zadartym noskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się w końcu odważyłaś z tym zmierzyć :-) I co? Nie taki królik straszny jak się wydaje, nie? Królisia wyszła Ci świetnie, a jeśli taka jest ta pierwsza, to kolejne zapowiadają się wielce obiecująco :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super panienka i ten zadarty nosek.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, bardzo fajna pani królikowa! Gdybyś nie napisała to nie wiedziałabym, że ma być odwrotnie :))) Sukienka idealna! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! W zyciu bym nie powiedziala, ze robilas to pierwszy raz (kiecka wymiata!).
    Zauroczyła mnie ta torebusia ;)

    Pozdrowienia dla Ciebie, pomocników i rzecz jasna dla Zadartej Fanki Marchewki!

    OdpowiedzUsuń
  15. przesliczna krolisia, szok, moje pierwsze byly obrzydliwe w porownaniu z Twoja :-)))
    pozdrawiam i czekam na kolejne kroliki:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiankowa - Dziękuję, ja tam widzę wiele niedociągnięć, ale co tam :)Pozdrawiam

    ania - Dziękuję za wizytę i miłe słowa :)

    darsi - Daria wolałam napisać, żeby ktoś nie pomyślał, że odwrotnie przyszyłam i się nawet nie zorientowałam :P Szkoda, że to olśnienie przyszło już po fakcie :)Ale coś musiałam schrzanić bo nie byłabym sobą :) Buziaki :*

    Myszka - Dziękuję, dziękuję :) Myszko tak jak pisałam ciałko szyje się bardzo łatwo i przyjemnie ( szczególnie przy Twoich zdolnych łapkach) dla mnie ciuszki były stresującym wyzwaniem, bo nie wiem gdzie można namierzyć jakieś fajne wykroje, a moja wiedza na temat szycia jest taj duża, że jak miałam wykrój tildowego ubranka bez opisu to i tak nie miałam pojęcia co z tym zrobić :)
    Pozdrawiam!

    Izuś - Dziękuję kochan :*

    ellie - Torebusia musiała być, bo jakoś tak nagle zrobiło się za różowo :)Dziękuję Ci za miłe słowa :)

    Magiczna Fabryka- Dziękuję dziewczyny, starałam się bardzoooo.

    Katarina79 - oj pierwszy, pierwszy, ale chyba nie ostatni

    o0krysia0o - Fakt nie było tak źle. Będę Kochana próbować, zobaczymy co wyjdzie z kolejnych sztuk :)

    kasia- Dziękuję Kasiu :)
    Annasza - Dziękuję Ci Kochana. Zawsze muszę coś źle zrobić, czy odwrotnie przyszyć, taki mój urok :P Buziaki przesyłam :)

    Demostenes - Dzięki za tyle ciepłych słów i za pozdr5owienia :)
    Pozdrawiam równie gorąco

    esophie - chyba jesteś dla siebie zbyt ostra.
    Kolejne króliki już czekają w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa! to niemożliwe! czego się dotkiesz - potrafisz:) pięęęknościowy ten królik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Królik cudny, piękną sukienusię ma:) Ale twarzyczkę ma ładną, nie widać błędu żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Królikowa jest śliczna, i jeszcze jak pięknie jest ubrana :) Pozdrawiam, Małgo

    OdpowiedzUsuń
  21. Króliczek wyszedł Ci śliczny, a nosek zadarty jest uroczy, brak słów...
    Ja też ostatnio uszyłam pierwszą i drugą tildę, to naprawdę fantastyczna zabawa:)))
    Mam takie delikatne pytanko: powiedz mi gdzie znalazłaś wykrój na króliczka, chciałabym takowego synkowi uszyc, a nie wiem gdzie szukać:( Pozdrawiam serdecznie. Agata:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest i szabloinik na życzenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Króliczek jest prześliczny...cudo!Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję serdecznie za szablon:DDD Pozdrawiam i zostanę sobie poobserwować Twoje dzieła miła imienniczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. I NIBY MAM UWIERZYC,ZE TO PIERWSZA???? NEVER!!!! QRCZE!! ŚWIETNA KRÓLISIA..DZIEKUJE ZA WYKRÓJ..ALE CZY JA SOBIE PORADZĘ?...POPZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Lili - to nie takie proste. Jakbyś wiedziała ile się "nachodzę" koło każdej rzeczy którą zaplanuję uszyć :P
    Jakbym tyle nie myślała to mój szyciowy dorobek byłby znacznie bogatszy ;)

    Ivalia - Dziękuję Ci bardzo. starałam się ukryć mankamenty :)

    Izuś - biegnę :)

    Małgorzata - Dzięki Małgosiu:*

    mamurda - Widziałam i podziwiam, pięknie Ci się udały

    Daga - Dziękuję Kochana :*

    Peninia - ja również dziękuję


    mamurda - witam w moich skromnych progach :) całusy przesyłam :*

    Qra Domowa - uwierz, uwierz :) Poradzisz sobie bez problemu, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi,

    the rabbit is sooo cute :)

    Thank you for your comment :)

    You have a great
    Blog, you make so many different things, it´s
    so creative. Love your site!

    Bye
    Konfetti

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja także jak pozostałe kobietki nie wierzę że to pierwszy królik uszyty przez Ciebie!Piękna królisia!!Gdybyś nie napisała nie zorientowałabym się a nawet jak napisałaś to i tak nie widzę różnicy,czyli jest OK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!!! Królik pierwsza klasa :)
    Ja sie do Tildowych Królików przymierzam od roku, ale jeszcze nawet materiału nie kupiłam hihi :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ups! Poprawka! Materiał kupiony Tilda na warsztacie hehe :)))
    Ale co do jednego się zgadzam, kiepsko z wykrojami ubranek dla Królików Tildowych jest :/
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników tych maskotek :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny królik, uwielbiam je sama mam ich kilka ale prawdziwych miniaturek.Pozdrawiam Anula

    OdpowiedzUsuń