Obserwatorzy

czwartek, 23 czerwca 2011

Kwiatowo mi

Dzisiaj u mnie kwiatowo. Poniższe kwiatki odkryłam na blogach już dawno, ale dopiero niedawno znalazłam czas i chęci, aby uszyć kilka pierwszych sztuk. Powstało kilka igielniczków, a parę kwiatków schowałam do użycia "na później" :)

Dzisiaj pokazuję Wam propozycję jaką znalazłam u Moreny.

Kwiatki na znanych nam już z wielkanocnych gąsek, szaszłykowych patyczkach.

Prawda, że ładnie się prezentują??
Dzisiejsze kwiatki w prezencie dla wszystkich tatusiów z okazji ich święta :)



Miłego weekendowania
Agata

26 komentarzy:

  1. Śliczne te twoje kwiatuchy, takie równiutkie :).
    Dzięki za odwiedziny u mnie , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje kwiatuszki! Materialiki bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki prześliczne, Agatko :)) I widzę, że bez problemu poradziłaś sobie z szablonem (jak pisałaś do mnie to byłam akurat poza siecią), fajnie teraz wygląda :)) Buziaki wakacyjne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiatki, szczególnie te czerwone w kropeczki, ja też noszę się z zamiarem zrobienia, ale jakoś co chwila coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kwiatuszki, te czerwone są energetyczne na maksa!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie są te kwiatki i materiały masz super :) W ogóle wszystko co uszyjesz jest bardzo ładne i starannie wykonane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne.

    Ostatnio też chciałam takie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to pomysłowe! Slicnzie ci wyszlo :) Przedszkole mi się przypomnialo! Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam za tyle miłych słów :)
    Jak czas pozwoli to może wrzucę mały foto-kursik jak wykonać takie kwiatki, bo są bardzo proste zrobienia, a dostałam wiele pytań jak się je robi. Kto już dziś chce skorzystać z kursików to trzeba przegrzebać sieć.Kiedyś natknęłam się na instrukcję, niestety gdzie jej szukać nie mam pojęcia ;/
    Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne te kwiatuszki i na pewno ni zwiędną.

    OdpowiedzUsuń
  11. znowu takie cudowności u Ciebie, a kwiatki już mają wielu wielbicieli :) więc szyj, szyj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka. Przede wszystkim dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Obejrzałąm sobie Twoje prace . Te materiałowe mnie rozbawiły i zachwyciły. Zamarzyłam o bukiecie w słoiku ze ślimakiem przy jego ściance , czatującym na jakiś opadły płatek. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamiast dziurek mam uczulenie na nikiel, srebro i złoto :)
    Czekam na Twoje prace z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę pięknie takie kwiatki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatki jak żywe. I nie mów,że nie masz
    cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych zielonych... Również widywałam podobne już wcześniej, ale dopiero teraz naszło mnie, by jednak spróbować wykonać je osobiście. Staranna robota! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń