Obserwatorzy

poniedziałek, 12 marca 2012

A niech to gęś......

Dziś kolejna część drobiowo-wielkanocnej fermy.
Tym razem gąski w roli głównej. Jak zwykle powstały w hurtowych ilościach bo nie mogę się oprzeć, aby nie uszyć kilku fioletowych, pomarańczowych, zielonych i żółtych, a jak już mam uszyte w wybranych kolorach to sobie myślę jak fajnie wyglądałyby białe z czerwonymi dziubkami, i takie w żółta kratkę i w różową..... :P
I tak powstają kolejne gęsie ciałka i kolejne i kolejne :)















Buziaki przesyłam i wracam do maszyny, tym razem spod igły wyjdą zające :)

43 komentarze:

  1. gąski, gąski do domu :) przecudnej urody stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna to sliczniejsza, az niewiadomo na ktora sie zdecydowac:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. wąska droga wąska
    a za gąską.... gąska
    :)
    to teraz ulubiony wierszyk mojej małej Zosi
    Twoje gąski śliczne, bajecznie kolorowe:)
    brawo Agatko! wygląda na to, że te Święta będą tęczowe!
    Pozdrawiam
    Oh i czekam, czekam na kolejne wytwory

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no gęsi przepiękne, fantastyczne, kolorowe, wiosenne!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stadko:) Urzekłą mnie najbardziej ta z fioletowym dziubkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne gąski, takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta cała drobiowa ferajna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Choć za oknem ponuro to u Ciebie wiosna pełną gębą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gąski, w sam raz na wiosnę i wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  10. Sielsko, anielsko :) Wiosnę czuć! Ta w kwiatki jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No czekałam kiedy do królików dołączą gęsi :)))
    Już upatrzyłam sobie kilka egzemplarzy pasujących do tych nabytych w ub roku :)))
    Piękne!!!

    PS
    oglądającym te cudne "zwierzyńce" Agatki dodam, że warto je nabyć ... wykonanie jest rewelacyjne ... zapewniam, wszak mam gęś i królika z jej chowu ups! wyrobu :)))
    W rzeczywistości te gąski, kurki, króliczki i kogutki wyglądają jeszcze lepiej niż na fotkach :)))
    POLECAM! POLECAM! POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekajcie aż dołączą zajączki, króliczki - super się zawsze prezentują z gąskami razem :)))
    Ja mam zestaw w kolorze lila :))) I jestem z niego dumna :)))
    Oczywiście autorskie dzieło Agatki zakupiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności :) cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo fajna kolekcja! Wiosną i świętami już pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiadomo, którą wybrać, bo wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko ptactwo SUPER!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolorowe dzióbki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, właśnie odkryłam twojego bloga i jestem zachwycona. Te gąski są przecudne i kurczaki zresztą też. Wspaniałe rzeczy robisz :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe gęsinki :) Cudownie...wiosennie...kolorowo :* :) Pozdrawiam Cię cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie już prawdziwa wiosna! Takie piękne kolory!
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gąski, gąski do domu!
    Chyba najbardziej podoba mi się ta zielona w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są śliczne! Widziałam ich wiele i wchodząc tu myślałam, że niczym mnie nie zaskoczysz, ale jednak. Te połączenia kolorów są rewelacyjne - takie pozytywne i pełne energii!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zgromadzenie , śliczne prace dużo wdzięku maja

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne są, po prostu CUDNE, jakie piękne kolorki!! I te kurczaczki też extra z poprzedniej notki!! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają! Stadko robi bardzo pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gąski są prześliczne, z resztą kurki poniżej też mnie urzekły. Po prostu cudo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochane babeczki :) Bardzo, bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów na temat gąsek i wcześniejszych kurczaczków. Szycie ozdób wielkanocnych uwielbiam bo zawsze są najbardziej kolorowe i optymistyczne. Zresztą chyba zauważyłyście już,że uwielbiam kolory, a zimą niestety ich brakuje. Więc nadrabiam szyciem barwnych stworków :)
    Buziaki gorące i lecę pozerkać co tam u Was słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna jak nic, sliczne sia te gaski:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne! Kolory i tkaniny prześliczne! U nas też już powstają, bo święta bez tych sympatycznych gąsek nie mogłyby być zaliczone:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  31. JIiiiiii, jakie cudne. Mam propozycje: może skusisz się na wymianke, na jaja karczoch-owe? do zobaczenia u mnie na blogu :) Pozdrawiam AgA

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczne są, super stadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjne:)
    a gdzie kupujesz takie cudowne materiały?

    OdpowiedzUsuń
  34. Atena- wiosna, wiosna a jak :) Dziękuję Ci za wizytę :*

    Magiczna Fabryka - dzięki dziewczyny :) Pracujcie, pracujcie im więcej gęsi tym lepiej :)

    AgA rajdlaoczu- Dzięki :) odezwę się na priv :)

    sylwik- Dziękuję Ci :)

    Jagna- Dzięki :)
    A co do materiałów to różnie. Czasem na allegro coś upoluję, w sklepach internetowych z tkaninami do patchworku, no a część to z różnych zagranicznych wycieczek. Sklepy z tkaninami sa zawsze w planie zwiedzania gdy odwiedzam sąsiednie kraje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne Twe kaczuchy :) Twoje takie idealne a moje jeszcze zdjec nie wstawiłam ale sa recznie szyte i nie błyszcza tak :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powtórzę po poprzedniczkach: jakie piękne te gąski, króliczki! Słodziaki po prostu! Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, zostaję na dłużej! Pozdrawiam ciepło! - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękności! I jakie dostojne pozy :) Ach, niech już będą święta...

    OdpowiedzUsuń