Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2012

O kurczaczek!!!

Święta Wielkanocne już za progiem. Może nie dla wszystkich, ale dla osób szyjących na pewno. Nam czas leci znacznie szybciej :P

W ramach przygotowań przedświątecznych, jakiś czas temu powstała mała rodzinka kurczaczków.
Dla mnie przynajmniej są to kurczaki, innym mogą bardziej przypominać kanarki czy papugi :P

Pomysł kurczaczka zaczerpnęłam z jednej z prac jakie widziałam w zeszłym roku na wystawie w czeskiej Ostrawie- tam co prawda były w formie aplikacji, ale ja wolę takie grubaski :)

Moja rodzinka kurczaczków przedstawia się następująco :






Kurczaczki zgłaszam na wyzwanie w Silesian Craft


Kochane chciałam Was dziś jeszcze zaprosić w jedno miejsce,
a mianowicie na stronę 'Chabrowego Pola'
Jest to miejsce w którym miłośnicy szeroko rozumianego handmaid'u znajdą wiele inspiracji, pomysłów, tutoriali i ciekawych osób.
Kulinaria, szycie, biżuteria, ogrodnictwo, ręcznie robione kosmetyki- wszystko w jednym miejscu.
Dziś pojawił się tam tutorial mojego autorstwa - zapraszam serdecznie

Buziaki
Agata

42 komentarze:

  1. Słodziutkie te kurczaczki =)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO POWALIŁA MNIE TA 10 QRCZAKOWA FAMILIA..ALE WIOSENNE KOLORKI:)))))...JUZ ZAGLĄDAM:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowane, mają śliczne wiosenne kolory, piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa jakie fajne kurczaczki!! Kolorki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nozki maja cudne!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Są po prostu świetne!!! Kolory ekstra. Gąski siedzące na koszyczku (których tu zabrakło) nieziemskie!!! Już dawno, żadna wielkanocna ozdoba nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AnioleQ7 - Bardzo Ci dziękuję za wizytę i miłe słowa :)

    Qra Domowa - Qrko cieszę się, że się podobają :)

    Joanna - Dziękuję :) Kolorków już bardzo pragnęłam wiosennych w moich pracach. Za dużo już tej zimy :)

    Karolina - Dziękuję Ci bardzo i zapraszam częściej :)

    Bree - Tylko nóżki?? ;) No dobra ale zgadzam się , nóżki są the best :)

    barbaratoja - dzięki kochana :*

    bagiennka - Aż się zarumieniłam :) Bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój wielkanocny drób ;) Gąski pokażę w następnym poście, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurka :)
    Ależ świetna rodzinka :)
    Kuraki skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczaki piękności, są fantastyczne!!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczaczek ... to na pewno nie są króliki? Bo wiesz Agatko ... tak ich przybywa na tych fotkach ;)))
    Cudne są :)))
    PS zaintrygowała mnie kategoria przy nich "pokój dziecięcy" ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajne kuraki :)) Chyba podobne popełnię :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorowe i wesolutkie :) po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł:) i starannie wykonane, no fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o matuchno!!!!! Pelen podziw! Kurczaki sa genialne!!!! Dziekuje za udzial w wyzwaniu na blogu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ urocze kurczaczki!!! :) Ten kropeczkowy rodzynek wygląda w tym stadku jak kogucik ;) (mrr, jak ja uwielbiam kropeczki)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaaał! Są fantastyczne! I do tego zielooone! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czaderskie kurczaki:)))
    Mialas fantastyczny pomysl:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. przesłodki ten cały kurnik :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Asik Dzięki wielkie Asiu :)

    ewuva - Dziękuję CI :*

    imawe - dzięki :*

    Magnolia (Edith)- czepiasz się babo :P
    A tak na serio to kategoria nie przypadkowa. Widziałam już pokoje dziecięce urządzone ze świnkami w roli głównej, z żabkami więc może i ptaszki się nadają :)

    SMILE factory- Popełnij :) A potem pochwal się efektami :)

    Jagna- dziękuję, a kolorowe są bo w końcu wiosna już za pasem :)

    sova- Dziękuję

    Moje scrapkowanie - dziękuję :) cała przyjemność po mojej stronie

    Lidka -Dzięki :*

    japkowa- kropeczkowy kogucik powstał jeden :) Ale fajny jest więc chyba mu doszyję konkurencję :)

    Kasica53 -zielone, zielone :) Dziękuję :*

    Asia- Asiu bardzo Ci dziękuję :)

    Nailaa- w imieniu kurnika wielkie dzięki !

    Małgorzata -Dziękuję Ci Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajrzałam do Ciebie przypadkowo i już zostanę:) Świetny blog i cudne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja widziałam pokój "prosiaczkowy", bo mała dziewczynka uwielbiała Prosiaczka z Kubusia Puchatka i dosłownie wszędzie były świnki ;)))

    PS
    Oj tam oj tam ... się nie czepiam tylko fajnie by było pobawić ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  22. A tak na poważnie ... to kurki są REWELACYJNE!!!
    Jak zawsze Agatko - wykonanie genialne :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetniaste kurczęta! w wiosennym kolorze! Mają niezwykle zgrabne nunie i czarujące kurczacze spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne są... tak jak niciarka na której wiszą!

    przy okazji, zapraszam Cię do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śłodziaki pierwsza klasa!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anioły Anielki- Dziękuję Ci bardzo, a na candy bardo chętnie wpadnę :)

    B- Bardzo się ciesze, że Ci się u mnie spodobało :) Rozgość się. Pozdrawiam gorąco :*

    Magnolia (Edith) - Dziękuję Ci Edytko bardzo :*

    brummig -Bardzo dziękuję :)

    Mad- Dzięki :) A niciarka faktycznie sprawdza się na wiele okazji :) Na candy oczywiście bardzo chętnie wpadnę :)

    Jewellery Bijou- Dziękuję :)

    mamurda- Dzięki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Agatko - cudownie, że już jesteś!
    Kurczaki wyglądają jak prawdziwe rasowe kurczaki:) Teraz czekamy na koguta:):):)
    Świetnie na nie patrzeć - cieszą oko

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne, wiosenne i świąteczne zarazem! Miło patrzeć, jak wiosna (w różnych wydaniach) zaczyna ożywiać otaczający nas świat:)

    OdpowiedzUsuń
  29. o "kuciaćki"! Kuciaćki - słodziaćki ;))))
    REWELACYJNE TO STADKO :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudne stadko kuraków! Niesamowicie optymistyczna i wesoła gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. są cudowne :)) a ich kolorek jest tak ożywiający! i cudne dziobki i śliczne skrzydełka :))

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowniaste są :D:D:D
    pozwolisz, że się zainspiruję??

    OdpowiedzUsuń
  33. paulina mleczko- Paulinko bardzo sie cieszę, że ktoś się za mną stęknił :P

    Magiczna Fabryka - Dzięki kochane :)

    Ewa - dzięki Ewko :)

    Angi - Bardzo sie cieszę, że się podobają :)

    Didr- dzięki wielkie za tyle komplementów :*

    pocieszna - ależ proszę Cię bardzo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Są rewelacyjne!! zauroczyłam się w nich od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezłe stadko, bardzo urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mogę się napatrzeć - jesteś Fantastyczna !!!

    OdpowiedzUsuń