Obserwatorzy

sobota, 15 października 2011

Jestem pociągająca

... fakt jestem. Pora roku sprzyja temu doskonale.
Przeziębienie, katar i kichanie towarzyszy mi i nie tylko.
Wszyscy dookoła kichają, kichają i kichają :)
Jak można sobie uprzyjemnić jesienną aurę i powracający katar?
Otoczyć się kolorami! A że chusteczki higieniczne to ostatnio rzecz na którą patrzę najczęściej. Postanowiłam ubrać je w kolorowe wdzianka.
Pierwsza partia etui to optymistyczne kolory i rozweselające mnie zawsze kropki i groszki.

Etui powstały w zamyśle jako opakowanie na chusteczki, ale jak się okazało- już dwie nowe właścicielki stwierdziły, że doskonale nadają się jako ubranko na telefon komórkowy :) Niech i tak będzie.
Przedstawiam więc etui chusteczkowo-telefoniczne - wydanie pierwsze.

Te i inne wersje kolorystyczne etui do przygarnięcia tu i tam










Zdrówka Wam życzę, oby chusteczki nie były Wam potrzebne tej jesieni :)
Dziękuję Wam za wszystkie wizyty :) Witam serdecznie nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie komentarze.

Buziaki

Agata

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i ślicznie wyszły te etui, cudeńka!
    Co do kichania etc, myślałam, że mi się upiecze, ale nie - mnie też dopadło przeziębienie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajniste i takie radosne :) na pewno poprawią humor wszystkim zakichanym i pociągającym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Przyznam, że też od razu skojarzyły mi się z ocieplaczem na telefon :). I chyba się skuszę na któryś - zwłaszcza te literkowe mi się widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia -Dziękuję Ci Asiu :)

    Ebru - chyba nikogo nie ominie :) Dziękuję za miłe słowa

    Ewa - Dzieki Ewko.Mam nadzieję,że choć trochę będą weselsi :)

    alucha - faktycznie sprawdzają się w obu przypadkach :) Jeśli się skusisz to zapraszam :) I dziękuję za mile słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory! :) Z chusteczkami ubranymi w takie wdzianka to i katar przyjemniej mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo :) Od razu się weselej na sercu robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Groszki i kropki super - jak ja uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie uszyte...fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez feria barw, podoba mi sie:)
    Lubie jak chusteczki maja takie stylowe opakowanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutkie:) I bardzo pogodne, super na jesienną, burą pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne i wesolutkie:)Z takim chustecznikiem,żaden katar nie straszny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, a takie kolory przydadzą się jesienią. Na pewno rozweselą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne!!! Kolory takie energetyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że jeden mi się przyklei ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak! Ja też zdecydowanie użyła bym etui jako ocieplacza telefonicznego ;) Życzę zdrówka i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka życze! :)
    A groszki to ja lubię, więc prace mi się podobają ;) no i wianuszek z żołędzi - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i takie wesołe w sam raz na kichające i pociągające nosy ;))) do tej pory jestem pod ogromnym wrażeniem żołędziowego wianka - CUDO !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny pomysl i naprawde boskie wykonanie!! Piekne zywe, rozweselajace kolory! Z taka paczka chusteczek kazdy chcialby byc pociagajacy :)
    Gratuluje i pozdrawiam serdecznie zyczac zarazem duzo zdrowka!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te etui:), a i wiankom z poprzednich postów nic nie brakuję:).
    Dzięki za odwiedziny u mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają Twoje wielofunkcyjne etui! Fajny pomysł, super wzory i kolory :) Oby jednak chusteczki były jak najmniej potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak kichać to w miłym towarzystwie:) piękne ubranka dla chusteczek - pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysł świetny i prosty (czyli najlepsze z najlepszych połączeń), wykonanie super i te kolory rozbrajające!! no miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne chusteczkowe etui. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń