Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2011

Poduszka samochodzik

W maju, Tytusek- mój siostrzeniec obchodził swoje czwarte urodziny.

A czwarte urodziny to już nie żarty ;)

Z tej okazji tradycyjnie dostać musiał samochód. To rzecz oczywista gdyż wszyscy wiemy, że Tytuska największą pasja są auta i wyścigi.

Postanowiłam więc tym razem dostarczyć samochód w trochę innej formie niż tradycyjne autko.

A że na pomysł uszycia poduszki wpadłam może dwie godzinki przed imprezą to nie jest ona niestety do końca dopracowana. Spełnia jednak doskonale swoją rolę. Jest mięciutka, ma kształt samochodu i jest czerwona, a to ważne bo Tytus zawsze powtarza, że te czerwone są najszybsze :)

Poducha w dniu urodzin została do solenizanta dostarczona. Spojrzał na nią, przytulił, powiedział, że bardzo mu się podoba, a potem zawołał mnie na „słówko” i powiedział: „ ciociu fajna ta poduszka, ale mogłabyś mi uszyć taką niebieską, bo ja teraz lubię niebieskie samochody” :P

Ciocia obiecała, że uszyje :)

Jednak na razie Tytusek spokojnie zasypia przy swoim czerwonym samochodzie, który mieszka sobie w pokoju dziecięcym.


A na sam koniec chciałam powitać wszystkich nowych obserwatorów oraz gorąco pozdrowić osoby regularnie do mnie zaglądające :) Dodajecie mi "pałeru" do pracy nawet w te upalne dni :)

Pozdrawiam Was gorąco

16 komentarzy:

  1. Hehe, za czterolatkiem to już nie nadążysz :)))) No i teraz ciotka ma dodatkową pracę, ale wierzę, ze wdzięczną! Pomysł super, samochodzik wygląda rzeczywiście na najszybszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne auto i ta czerwień!!!Ja także jestem w trakcie szycia podusi-autka tyle że w beżach dla mojego chrześniaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne autko, mój sześciolatek też ma takie i co noc tuli go do snu ;)) Pozdrawiam serdecznie z gorrrrrrrącego tarasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna poducha! Fajnie mieć taką zdolną i pomysłową ciocię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poduszkowe autko:))Moj czterolatek tez uwielbia auta i to te czerwone(przynajmniej narazie:P)
    Pozdrawiam Asia
    P.S. Przeslijcie mi troche ciepelka i slonka bo u mnie zimno i pada:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super taka zmotoryzowana poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prezent to każdy chciałby dostać !
    Fajnie też mieć taką ciocię uzdolnioną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super poducha!!!!!!!!

    Pozdrawiam,


    alexls

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poducha:).Zapraszam na candy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poducha rewelacja! Autko dla czterolatka to rzecz święta - wiem po swoim synku, który za miesiąc przekroczy tę magiczną cyferkę :) Może równiez mu taką poduchę "machnę" ;) Buziaki posyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dziecko to się sprawdza jako model :)a poducha jest fantastyczna, sama bym chętnie na niej spała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak to się stało, że Twój blog został przeze mnie pominięty... myślałam, że od dawna jestem Twoim obserwatorem, a tu zaglądam i się okazuje, że nie - to ci dla mnie zagadka! Ale już się poprawiłam, co mnie osobiście bardzo cieszy :-)
    A co do autka, no to jest super! Aż się zastanawiam, czy Twojego pomysłu nie skopiować, bo też mam do obdarowania pewnego czterolatka... Obraziłabyś się gdybym go ściągnęła od Ciebie?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. o0krysia0o -Kochana mam to samo, zaglądam gdzieś regularni, myślę, że jestem obserwatorem, a potem okazuje się, że nie bardzo :)Poduchę kopiuj proszę Cię bardzo, czterolatek na pewno będzie zadowolony, choć z drugiej strony nigdy z nimi nic nie wiadomo :) Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka genialna, ale komentarz Titka genialniejszy;p zbieram szmatki co by Cię wkrótce z nimi nawiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. satyrja zbieraj i nawiedzaj, coś wykombinujemy :)

    OdpowiedzUsuń