Obserwatorzy

niedziela, 30 stycznia 2011

Filcowy zestaw i szycia ręcznego lekcja pierwsza


Witam wszystkich po małej przerwie, w czasie której wcale nie odpoczywałam.
Zajęłam się troszkę swoim zdrowiem, co niestety przyniosło zgubne skutki, bo jedna wizyta pociągnęła za sobą następne i następne :) No i tak między jednym, a drugim gabinetem lekarskim w wolnej chwili postanowiłam kupić już dawno planowany filc. Filc, który kiedyś zachwycił mnie na blogu jednej wspaniałej babki;) Kasi.
Filc dotarł do mnie kilka dni temu i kiedy wzięłam go w ręce nie wiedziałam zbytnio jak się do niego zabrać. Pomysłów miałam tysiące, ale obawiałam się, że moje małe doświadczenie w szyciu spowoduje, że cały zakup może skończyć w koszu. Na całe szczęście okazało się, że jest to niezwykle wdzięczny materiał, wybaczający wiele błędów.

Zastanawijąc się, który pomysł zrealizować jako pierwszy, przypomniałam sobie, że na blogu Kasi widziałam kiedyś pojemniczek w którym się zakochałam. Postanowilam więc spróbować uszyć coś podobnego.
I tak powstał pojemniczek na różności. Przy okazji jego wykonania przekonałam się jak relaksującym zajęciem jest szycie ręcznie. Muszę przyznać, że szyłam ręcznie chyba po raz pierwszy w życiu, ale człowiek uczy się cale życie. Polecam to zajęcie na stresy dnia codziennego :)


Drugi powstał filcowy "koszyczek" na szklankę



Potem pierwsza filcowa podkładka pod kubeczek z poranna kawą :)
(na zdjęciu jeszcze przed ostatecznym wykończeniem)


Tak prezentuje się cały zestaw



Kasiu bardzo Ci dziękuję za pomoc :) Dzięki Tobie zdobyłam idealny filc, o ciągle dostarczanym z Twojego bloga natchnieniu już nie wspomnę.



No to biorę się za resztę podkładek, bo ta jedna to tak sama nie najlepiej się czuje.
Życzę Wam cudnego, słonecznego poniedziałku.
Agata

16 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się szary kolor, szczególnie w tym zestawieniu z czerwienią :)cudeńka, ja zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda:)
    Podstawki pod szklaneczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. to może teraz mnie nauczyć jak uszyć podkładki?
    tez mi się takie marzą :)
    a twój komplecik jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny zestaw! Prosty i elegancki i taki serdeczny :)
    Sam pomysł jest ekstra, a wykonanie wzorowe - tylko patrzeć na te śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely creations! You're very clever!
    Happy new week!
    Vale

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten filc do szycia! jeśli można to poproszę o namiary na ten sklep :) Pozwoliłam sobie przyznać Ci wyróżnienie :)) Serdecznie zapraszam po odbór:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najfajniejszsy filcowy pojemniczek na drobiazgi. Bardzo mi się podoba szary filc, świetnie współgra z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda.K,Izuś
    Bardzo Wam dziękuję :) Mnie zestawienie szarego z czerwonym także bardzo odpowiada.

    ZainspirowanaKochana nie ośmieliłabym się, są tu w blogowym świecie mistrzynie w szyciu podkładek lepiej uczyć się od nich niż ode mnie. Moje jeszcze wiele pracy wymagają :P
    Ag Da Filc Dzięki za wszystkie przemiłe słowa
    Les CotrionsThank you for all the compliments and for visiting.
    MarzycielkaDzięki Kochana za wyróżnienie, moje pierwsze :*
    Gosha Mnie pojemniczek na drobiazgi także najbardziej się podoba, na pewno powstaną różne wariacje na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zwolenniczką szycia ręcznego.To nic ,że czasem ścieg krzywy.Przynajmniej ma to element prawdziwego "hendmedu".Podoba mi komplecik który tworzysz.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, przepiękne ozdoby:) Masz talent:) Będę częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, podobają mi się szczególnie kolory! I odgapiam troszeczkę, bo muszę zrobić pojemnik na moje pędzle, a ten jest tak wspaniały, że chyba w podobne tony pójdę :) Pewnie nie wyjdzie tak ślicznie, ale mam nadzieję, że chociaż trochę pocieszy oko.Podkładki też bardzo mi się widzą - w sam raz na walentynkową kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.. Nie chcę spamować, ale prowadzę wymianę. Zerknij a może coś ci przypadło do gustu, to wspomóż mnie i wymień się. Nie bardzo mnie stać na rozwijanie moich pasji dlatego radzę sobie jak mogę ;) http://inezart-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny filcowy pojemniczek :) podkładka też niczego sobie ;)
    Zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie, strasznie, strasznie podoba mi się ten komplecik ;) Chyba sobie wyczaruję coś takiego filcowego...

    OdpowiedzUsuń
  15. szyj śmiało, filc to bardzo fajny materiał do tworzenia różnych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń