Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2011

Wyniki rocznicowo-urodzinowego candy :)

Przepraszam za to opóźnienie, ale imprezka urodzinowa się rozkręciła :)
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w moim candy i za wszystkie wasze wizyty i komentarze przez ten cały rok mojego blogowania ;*

Nie przeciągając

W moim losowaniu zwyciężyła Edytta-P - serdecznie Ci gratuluję :)
Postanowiłam rozlosować także dwie małe nagrody dodatkowe, które prześlę do Asi oraz AnyYo

Serdecznie Wam gratuluję!
Strasznie mi przykro,że nie mogę obdarować wszystkich, ale mam nadzieję, że już niebawem znów pojawi się okazja, żebym mogla rozdać kilka drobiazgów :)

buziaki

Agata

31 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)i baardzo baaardzo zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    A Tobie Agatko wielkie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę :-)
    A zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Dziękuje za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę że nagroda dodatkowa trafi do mnie? :) ale szczęście :) Gratuluję Edytta i AnyYo :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. a buuuu, ale dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dobrą zabawę. Gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, super, super!!! Bardzo serdecznie dziękuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie gratulacje dla szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczesciar:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję wylosowanym Koleżankom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mi się poszcześciło, to już drugie candy w tym miesiącu (i w moim życiu) w którym zostałam wylosowana. Jestem przeszcześliwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja Wam bardzo dziękuję za udział w candy :) Juz się nie mogę doczekać następnego. Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaaaaaaaaaaaa, dlaczego ja cię nie miałam w obserwowanych?? ;))) A zwycięzcy gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę, gratuluję zwycięzcom
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Agatko, nie podziękowałam za możliwość udziału w candy, więc robię to teraz:) Dziękuję i gratuluję Szczęściarom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesyłka wczoraj do mnie dotarła, a w niej same śliczności. Dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń