Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Metki i tasiemki własnej produkcji

Jednym z pierwszych cudnych miejsc jakie odkryłam, zagłębiając się w blogowy świat, było Moje Zielone Wzgórze. Pamiętam jak szczęka opadała mi przy każdym kolejnym poście. Oprócz pięknego bloga Ania okazała się osobą przesympatyczną i chętnie dzielącą się swoją wiedzą i pomysłami. Już dawno zapisałam sobie w ulubionych sposób Ani na zrobienie własnych metek i bawełnianych tasiemek. No i w końcu okazało się, że w domu jest wszystko co potrzebne do ich wykonania. Posiedziałam więc dłuższą chwilę przed komputerem i stworzyłam próbne projekty moich osobistych, ozdobnych tasiemek oraz metek.
A poniżej efekty pierwszych prób







Jestem bardzo zadowolona z efektów. Tasiemki, szczególnie te barwione prezentują się przepięknie.
Może same spróbujecie, to naprawdę nic trudnego, a takie osobiste tasiemki to naprawdę wielka frajda :)
Uważajcie, od dziś moje metki będę kleić, naszywać i zawieszać wszędzie :P
Buziaki
Agata

ps. Kochane bardzo Wam dziękuję za tak wiele komentarzy. Staram się wszystkie Was odwiedzać, ale gdybym kogoś ominęła to proszę się upomnieć :P Chciałabym zajrzeć wszędzie, ale z czasem krucho. Jeśli gdzieś mnie nie było poproszę o info na maila :) Wpadnę na kawę w pierwszej wolnej chwili

41 komentarzy:

  1. Super pomysł z tasiemkami własnej roboty a tym bardziej z własnym logo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko!!!...takie cudne :) że też koniecznie muszę takie mieć
    Baaardzo pomysłowo i starannie wykonane...BRAWO !

    OdpowiedzUsuń
  3. Są urocze!
    Z chęcią sama je spróbuje zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Takich jeszcze nie widziałam!
    Czy możesz zdradzić, gdzie kupiłaś papier transferowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne tasiemki :)
    napewno będziesz z nich jeszcze bardziej zadowolona jak bedziesz korzystac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są :) ciekawa jestem jak to się robi :) mógłby być jakiś "przepis" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, droga Agatko! REWELACJA!!!! Ale zdradź tajemnicę jak to zrobiłaś na tej tasiemce, bo chyba jakaś tępa jestem bo nie czaję. Please :DDD
    PS. Naprawdę jestem pod wrażeniem:DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane bardzo się cieszę, że tasiemki Wam się spodobały :) Jeśli jesteście zainteresowane to chętnie w najbliższym czasie napiszę dokładnej jak je zrobiłam :)

    Co do papieru termotransferowego to jakiś czas temu kupiłam trochę (chyba w Gliwicach), na zapas bo straszny kłopot z nimi. Na all też często da się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, super wykonanie i widzisz jakie potrafisz piękne zdjęcia robić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero podziwiałam wesołe koniki a tu kolejna rewelacja. Też mam ochotę na własne metki i tasiemki, ale czasu ciągle brak. Twoje wyszły rewelacyjnie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne tasiemki i swietny pomysl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Sposób na tasiemki podpatrzyłam w tym samym miejscu ;) Jeszcze nie wypróbowałam...
    Ale twoje - rewelacja! Aż pomysły na ich wykorzystanie same wskakują do głowy gdy się na nie patrzy! :)
    Pozdrowinia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne tasiemki Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hanulek ja miałam zwykłą bawełnianą oraz taką bardziej gładką i sliską, nie mam pojęcia co to za skład :) Myślę, że bawełniane doskonale się nadają, ale na tej drugiej też fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne tasiemki! Wybralas przeslodkie grafiki! Najlepsze sklepy wysiadaja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    metki przepiękne, przesłodkie, te biedroneczki i kwiatuszki, a te świąteczne....po prostu super..
    pozdrawiam
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem poprostu pod wrazemiem.
    Mam nadzieje ze podzielicz sie z nami twoja tajemnica
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie uwierzę, ze to takie proste!
    Wygladaja przepieknie :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są Twoje tasiemki! Też mam takie w planach ale ciągle czasu brak na wszystkie projekty :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Agatko. Śliczne wyszły Ci te tasiemki. Może i ja spróbuję. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne! Bardzo mi się podobają .
    Uściski Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tasiemki urocze:)tym większa radość bo "własnej produkcji"
    Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Melduje,ze paczka z ''podaj dalej'' doszla:) Bardzo Ci dziekuje za wszystkie niespodzianki. Szczegolnie roza przypadla mi do serca. Znalazlam juz dla niej miejsce przy jesiennym plaszczu. Na blogu bede sie chwalic za jakis czas bo w tej chwili czasu mi brak... Jeszcze raz bardzo dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne są! Już idę na jej bloga zobaczyć jak to się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Agatko metki i tasiemki cudne!!!
    Przyznam szczerze, że blog Ani, był również jednym z moich pierwszych w obserwowanych, no a własne metki to planuję już od roku stworzyć, i nawet wszystko potrzebne do ich wykonania mam w domu, no ale jakoś mobilizacji brak.
    No ale jak tak u Ciebie napatrzę się teraz na te cudeńka, to może w końcu i ja je zrobię:-)
    Te z biedronkami są najbardziej rozbrajające!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. alexls, Małgorzata, ewuva, Maggis Zaubernadel, Demostenes, Myszka, ellie, Agnieszka, Jolanna, ADALIRA Dziewczyny bardzo. bardzo dziękuję za miłe słowa. Metki faktycznie są łatwiejsze w wykonaniu niż mogłoby się wydawać, a efekt o wiele lepszy niż się spodziewałam

    HaniaBardzo się cieszę Haniu, że przesyłka dotarła no i że spodobała Ci się zawartość :) Pozdrawiam gorąco
    Agata

    Ebru, Sylwerado Dzięki Kochane :) Sylwia metki zrób koniecznie bo efekt jest o wiele fajniejszy niż myślałam, a a jaka satysfakcja :) Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz zawitał w Twoich gościnnych progach :)) no i radość wielka, bo wszystko co tu widziałam zachwyca i daje inspiracje do działania, a tasiemki i metki marzą mi się od dawna, czekam więc na instrukcję jak je wykonać :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ by mi się takie tasiemki przydały :) Cudnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne, ja tęz takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne te tasiemki, z biedroną super ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękności, śliczności :-) Pędzę poczytać, jak się je robi.
    A u mnie nie bywasz :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są :) i na pewno będą ozdobą Twoich dzieł :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jajku, jakie śliczne :) Doczytałam jak sie je robi i mam bardzo dużą ochote, żeby stworzyć własne. W poniedziałek ide po materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać że masz bardzo ciekawe pomysły:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne te tasiemki, metki wspaniałe - ech, będzie się działo... Sama muszę wypróbować ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń